kaffe kopp utan kaffe.

kom hem från jobbet för en timme sedan. ochska upp och jobba i morgon igen.. lagom kul.  not. eller jo det e roligt at jobba. helgen kommer till att gå bra, jag känner det på mej. men vi skulle behöva lite åskatack. menarför skkulle väder gudarnalysna på mej. dom gav mej regn på min student. så nån redig åska lär det väl inte bli nu ihelgen. utan det blir väl baralitte små knallar som innan i kväll.

på tal om något annat så får jag be om utsekt för min dåliga uppdarering. men jag känner att jag inte har något att skriva om och jag orkar värklign inte sitta vid datorn längre. vad har hänt? datorn var nästan mitt liv innan. men jga sammlar väl vuxebn poäng. har tilloch med börja att köpablommor. vad har hänt mej??????

nä nu ska jag ta och smörja in mej och sen så ska jag se på en film. jag vet inte vilken men de märker vi. ha det bra... puss puss



såg nu attjag missade att sudda ut lite på räkningen bakom. men så får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0