i dag e det onsdag

Det var ett tag sen. Och det e mycket som hänt. Men jag tänker inte berätta om de som ha hänt för flera veckor sen. Gör jag det så kommer jag att tappa all lust till att skriva om ett par minuter. Men vilket fan som helst så har jag tatt på mej lite extra jobb. Göttans som fan. Jag känner att extra pengar e gött. Och framför allt det behövs, för i första veckan i oktober så åker vi i väg på en sista minuten resa en vecka.  Vi sa först att vi skulle till kreta, men jag tror att vi hoppar det. Eller det blir kanske kreta de återstår att se.


Så här ser mitt schema ut ett tag framöver.


Torsdag: jobb 07,00 - 21,30

Fredag: jobb 07,00- 21,00 sen fira bror

Lördag: ledig men då e det 20 års fest som gäller. Eller hur ellenJ

Söndag: repa, sen kalas

Måndag: jobb07,00 - 16,00 kanske till 21,30 (lön)

Tisdag: jobb 07,30 - 16,00
Onsdag: jobb 07,30 - 16,00

Torsdag: jobb 07,00 - 14,00

Fredag: ledig

Lördag: emmas 18 års festJ

Söndag: ledig


Det känds faktiskt skönt att veta vad man ska göra. Sen finns det ju tvätt och så med. Men det är inte så viktigt. Nu har jag ju chans till att känna lite extra. Så kollegor. Jag jobbar gärna extra, bara ring för gud skullJ jag jobbar i den mån jag kan.


Jag vet att klockan bara e 21,40 men jag har två långa dagar framför mej så jag måste verkligen gå och lägga mej. Plus jag sitter nästa och somnar här


Jag ska försöka blogga lite oftare.

Ni får sova gött


Ps. detta inlägg blev en aning rörigt. Men det skiter jag i.

just det. i fredag hade jag och alex varit tillsammans i 3 år:) så i dah har vi varit till sammans i 3 år och 5 dagar:)



alexander persson jag älskar dej


Kommentarer
Postat av: *elina*

men hörredu på måndag ska du ju bara jobba till 13 ? vi bytte väll? :P men kära du, jobba inte ihjäl dig bara !! vi ses på måndag!!

2009-07-25 @ 17:52:10
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0