en hel vecka

ja det var ett tag sen. men det har hänt en hel del roliga saker. 

fredagen den 26/6 löning men även en tripp till ystad festivalen.:)



bilturen dit var rolig man han drika några öl:P stackar kickan som körde



fråga mej inte vad dom gör.



kvällen avslutade vi på donna gina,. med lite drinkar och tequlilla

lördagen den 27/6 entre i malmö. mysig dag med shoppning och god mat. det var en hel dag i malmö vill säga. med robban och kickan. och självklart älsklingen med,
jag fyndade riktigt blev lite linnen. jag köppte äben en bok:P



söndagen den 28 så han jag med hur mycket som hälst. först jobb, sen loppis. sen starnden med kickan och julia.( robban och elex var och fiskade) vilket dag man tror aldrig att mans ka hinna med så mycket på en dag.  så man kan ju säga att det blev en hel dag med robban och kickan:)

måndagen den 29 var jag sjuk så det finns inget direkt att berätta. mer att jag låg och som

tisdagen den 30 blev det en shopping runda i k-stad. där jag även träffade lina :) där blev det like böcker en väst och en bekini

 

onsdagen låg jag mest i solen. hela dagen och njöt. på kvällen bar det av till degeberga til patricia för mys och bad. tack babe:) 

i går så var jag i smestorp hos kusinerna  och min moster. var det sötrre delen på smetorp badet och solade och badade. vilket som ledde till att jag blev en kräfta. super kul. eller inte. men det blir säker bra så småning om..

och nu har jag inte tid att skriva mer, har annat och göra. har lite tvätt att ta hand om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0