Var ska jag börja ...

...denna sammanfattning av dagen? Som jag sa i ett tidigare inlägg så vaknade jag med ingen röst. Min röst har kommit tillbaka. Lunchandet med Mandy var mysigt och trevligt som vanligt.

När jag kom hem från Stan började jag på mina nagla vilket jag blev halv färdig med, blev färdig med vänstran, vilket jag nyss tog bort så jag gör om allt i morgon. Så då ska det bli bra. Vilket fall som helst så somnade jag efter jag hade gjort vid vänster handen,

jag vaknade när Alex kom hem och då var det dags att köra och handla, vist att handla e inte så farligt. Men det är när man har feber och huvudvärk. Men det gick bra, nu har vi mat igen. Vi till och med åt på maxi.

När vi kom hem så hjälptes vi åt att packa upp maten och sen var det raka vägen till soffan, under mitt sköna duntäcke. Jag syndade också lite, jag åt lite glass i dag. Jag har ont i halsen så jag får äta glass i dag.


Jag kom tänka på att jag vill ha Rihannas kropp och stil, hon en brud med stil. Hon en snygg med en sångröst. Hon e min förebild.  Hon blir 20 år den 20 februari.  RnB drottning. Hon passar i alla frisyrer och kläder

                                                                              
                                                                          gillar den här bildern på henne,

                                                                           
snyggare kvinna finns nog finns nog inte.

nä jag ska fortsätta att se a shot at love whit tila tequlia.
jag åter kommer i morgon

puss och kram er tonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0