som natt och dag

skola, plugg plugg och åter plugg. har skrivet färdigt TRE svenska arbeten.. tre, jag fattar inte själv att klarade det. eller att jag orkade. Tonia e stolt

i går gick jag och la mej med negativa tankar men vaknade med positiva, jag täknte posetivt, visst jag måste kanske plugga på komvux, men det vissar att jag värkligen vill och att jag e motiverad, Jag Antonia Damm ska bli pyskolog, och en bra sådan. jag ska hjälpa ungdoma och vuxna med deras problem, jag ska lära mej att förstå varför vuxna människor ger sej på barn, vad det är som gör att dom går igång på de, även mördare och våltäcksmän, jag vill veta hur dom tänker för uppenbarligen står inte allt rätt till i deras huvud. jag vill lära mej om människor personligheter. och jag ska klara av det.

denna dagen har jag kommit fram till att jag ska ta tag i skolan och jag ska ta min student utan klumpen i magen. jag ska göra så gott jag kan. jag fixar det..

en annan sak jag kom på i morse e att jag har allt mer börjat accepterat mej själv,  jag bär mina kläder med en bra kändsla. jag går med självförtroende som e bättre. jag kommer alldrig att bli helt perfekt men ingen e perfekt, men jag har fått betydligt bättre självförtroende och de e jag nöjd med. jag ska stå på mej själv och visa att jag heter antonia damm och jag ska fan sluta att ta skit. jag ska visa att jag börjar bli nöjd med mej självoch de ska ingen få trycka ner.

just nu tittar jag på scrubs, alltid lika roligt.  ska stänga av datorn nu och titta på de och sedan ska jag gå och lägga mej med ett leende bredvid min älskling. och jag ska gå upp i morgon bitti med honom och äta frukust, jag ska nog gå upp lite tidiga för att ge han frukust på sängen.

sov gott alla



love Tonia

Kommentarer
Postat av: Mandy

Klart du kommer att lyckas! Och känner du dig nere någon dag. Hoppa inom Mandy så ger jag dig ett pepptalk :) Pöss löve ya!

2009-01-14 @ 00:36:57
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0