23.43

Nu kallar sängen och där ligger fullt med rentrvätt som bordes vikas. Men jag orkar nog inte. e för trött för det så jag tror att jag slänger ner det i påse och in i gardroben.  Och skjuter fram det ännu längre fram i tiden. Som jag gör med allt annat. Men jag heter inte Antonia Damm för inget. Utan jag Antonia Damm e expert på att skjuta fram det in i det sista. Och tyvärr kommer jag nog till att göra det hela mitt liv. Men jag borde lära mej att ta tag i saker på en gång. Hur ska det annars gå för mej på universitetet, jag kommer att lära mig jag vet. (nån gång i alla fall)


I morgon e jag ledig skönt som tusan, skönt med långhelg. Finns inget bättre. Så i morgon ska jag försöka ta mig upp hyfsat tidigt. Det blir frukust med Mandy i morgon trevligt. Ska nog träffa alle också i morgon med. Och så borde jag bli färdig med mitt svenska arbete. Jo de ska jag bli. Jag måste, jag vet vad jag ska skriva nu. Jag vet hur jag ska lägga upp det jag vet. Men varför gör jag inte det. Jo för det finns så mycket annat man kan göra. Och jag gör hellre det. Det är de som e felet med mig.


Nu e det dags för sängen fast jag sov till halv tolv så e jag ändå trött. Jag måste nog sova för mycket. Men det är skönt att sova och jag behöver det.  Just det jag kom på en sak till jag måste skriva


Mandy, du e en fruktansvärt bra vän. En som ställer upp exakt alltid och det gillas ska jag säga. Man kan prata med dej om exakt allt. Och vi stöttar varandra i allt. Vill att du ska veta att du e guld värd för mej. Allt du gör för mig. Du e en pärla, en ängel och du e bäst. Det e svårt att beskriva min vänskap det finns liksom inte ord, den e enorm. Och jag e tacksam för det.  Det är tråkigt att tänka på att vi inte e grannar så länge till men vi lär omgås fast jag flyttar typ 5 mil ifrån.  Jag vet att det bara är att ringa om det e något, du vet samma sak.  Vi har mycket gemensamt och mycket som vi inte har gemensamt. Men vi kommer bra överens och har kul de e huvudsaken. Mandy du är älskad av mig<3

nu ska jag hoppa ner i sängen brevid älskling, jag tänkte komma upp vid halv 11. men det lär bli senare, men jag ska försöka, det bllir ju frukust i morgon med mandy:) ni får sova gott mina läsare. det ska jag göra.

PS. all min magsmärta e borta och de e skönt, mår magen bra mår jag bra

god natt


Kommentarer
Postat av: Mandy

Älskar dig också gumman <3

Mmmm Vi får se när vi kommer upp Hahaha Puss

2009-01-25 @ 23:55:22
URL: http://dezederia.blogg.se/
Postat av: mie

sov gott :)





förresten, sett att där kommit en ny gratissida? Pass på att bli medlem nu så ökar chansen att du värvar folk som inte redan är medlemmar, blir du medlem via denna länken får du 25 gratis poäng, perfekt va? http://www.freestreet.se/?r=87

2009-01-26 @ 00:02:06
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0