monday

jag vaknade lite försent i dag typ när min sånglektion slutatde. inte bra. detta var min ända lektion för i dag. illa illa..  men sånt händer.

jag kom på hur mycket jag älskar alex han e mitt allt, utan honom hade jag inte suttit här utan då hade jag suttit hemma hos mamma utan en underbar pojkvänn. nu e vi inne på vårt tredje år.  snart flyttar vi till ett hus, du ovh jag älskling, du ska vara veta hur tacksam jag e för dej. du har fått mej till att tänka mer posetivt, du får mej att känna mej vacker, det kvitar vad jag har på mej så tycker du att jag e fin, jag älskar dej så otroligt mycket.  jag vill dela resten av mitt liv med dej. jag vill leva med dej. jag älskar dej

mandy sitter här uppe med sin dator och jag med alex laptop.  trevligt värre.

bio i går var super bra, var konstit att s en wallander hämnden film utan linda och stefan. jag säger inget om filmen ni får själva se den men enligt mej får den bra kritik. sen e det underbart att gå på bio:)



                                                                               

ska fortsätta titta på tv nu


Kommentarer
Postat av: Mandy

Massa trevligt värre ;)

2009-01-12 @ 15:41:09
URL: http://dezederia.blogg.se/
Postat av: Mandy

Massa trevligt ;)

2009-01-12 @ 15:42:11
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0