trött men glad

jag e både mätt och trött har nyss ätit medelhavspaj, ( gott som tusan) nu sitter jag i soffan med datorn i knäet och en STOR kopp te. jag menar bogstavligen talat stor den rymmer en halv liter. repris på top model 11 på 3an.

det var super skönt att träna i dag, känenr mej nöjd efter dagens träning, och det ska jag vara. körde värkligen stenhårt med styrckan och inte lika hårt när det gällde kontition, men ska träna kondition i morgon ( spinning i 45 min). ska ju hitta en snygg stodent kläning som passar utan att den ska kosta en förmögenhet för att den ska passa mej.  jag ska få snygga ben och armar till studenten.

nu ska jag läta insperation till våren, kommer med bilder och priser sen.

ses

love tonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0