en glad tonia:)

jag e stolt över min själv. jag e faktiskt det. Jag Antonia Damm tänker sitta hemma i morgon när Alex är ute på konsert.  Jag tänker ägna min helg åt att plugga och mysa med en massa te. Jag känner att det inte är så trevligt att gå ut med en hemsk förkylning som inte vill försvinna. Men jag är nöjd med mitt beslut. Jag har en massa saker i skolan som jag måste göra. En musik essä (han inte bli färdig med den) hemtenta i religion, och plugga till provet. Jag känner att jag måste priotera skolan först och de kommer jag till att göra. Jag ska bli färdig med det mesta i helgen.


Jag är även nöjd med dagen, på min håla så satt jag och pluggade, jag har hängt med på mina lektioner fast jag sov dåligt i natt, jag gick in till stan i morse och jag cyklade hem. Jag var ute om och joggade med Alex, jag kände att jag behövde de var sjukt rast lös. Och sen så är det inte varje dag man får med honom på något sånt. Jag joggade inte utan promenerade i en himla fart om jag ska hinna med så måste jag jogga.


I morgon blir det till att gå upp med Alex igen. Men det är mysigt att sitta och äta frukust tillsammans i en extrem tystnad. Vi är för trötta för att prata, men tystnade så tidigt på morgonen är mysig, nu snackar jag om halv 6 på morgonen, inte vid 8.  I morn har jag tre lektioner, arbetsliv, svenska B och naturkunskap B. får se vad min svenska lärare säger om mitt arbete. Hoppas det kommer till att komma någon positiv kommentar i alla fall och inte ett stort IG på hela skiten, för de tillåter inte jag.


Nä nu kallar sängen innan klockan hinner bli rent för mycket. Ska bli sköönt att få sova en mysig natt under min duntäcke inte bara sova ett par timmar.


Just det nästa söndag e det spa som gäller. Skönt att kunna slappna av och njuta av livet lite, lite därför jag vill få undan det mesta i skolan nu.


Ni får sova gott alla där ute. Hoppas att ni vaknar med humöret uppe i morgon.


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0