var e du mirakel?

igentligen borde jag ligga i sängen och sova. men kan inte somna.  börjar halv ett i morgon men ändån borde jag sova. men tankarna kom till men i stället för min sömn.

jag kom fram till med mina betyg kommer jag aldrig kunna bli psykolog. varför e man " dum i huvudet" varför har man inte tagit tiden på alvar. varför tar man inget på alvar länger. jag måste skärpa mej när det gäller skola, men så fort jag får någon slags form av kritik så ger jag upp. varför?  jo för att jag lyssnar och tar åt mej för mycket av vad folk säger till mej. om någon t.ex säger någon att jag inte klarar av något så får jag panik och behåller den inställningen att jag inte klarar om något.  som i engelska A när min lärare sa att jag var ett hopplöst fall och att hon inte viste vad hon skulle göra med mej. jag har fortfarande inte tagit tag i det och jag kommer inte att hinna innan studenten så det får bli  komvux. hej jag heter antonia damm och jag går på komvux för att jag e dum i huvudet. 
vissa dagar vill jag bara ge upp och sätta mej på en bänk med alkisarna inne i stan. vissa dagar vill jag kämpa men tyvärr e dom inte så många. kan inget mirakel hända mej? så att jag klarar allt super bra och går ut med toppen betyg och kan bli psykolog. mirakel var e du? jag e här sitter i min soffa på galmegården.



// tonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0