svenska B

Detta jävla skräck arbete. Jag vet inte vart jag ska börja och jag vet inte hur jag ska sluta. Jag vet att jag ska skriva om det psykiska. Men det finns hur mycket som helst, jag måste inrikta mig på något men jag vet inte vad. Den psykiska rädslan, (rädslan hon en som har en specifik psykisksjukdom) det är svårt att förklara vad jag menar. Men jag måste bli färdigt med det till onsdag. Jag vet inte hur jag ska lyckas men det blir nog bra, kanske ska tacka gud för att det e Pa dagar i morgon och på onsdag och senast klockan 00.00 ska arbetet vara skickat till min svenska lärare.  Jag kommer att klara det, sen måste jag ficka med mitt projektarbete med, men det är ju i stortsätt färdigt.


Back to the studies now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0