skumbad

fy vad skönt det var att ta ett varmt härligt skumbad oxh lyssna på musik. det kändes som om att alla beskymmer släppte. och jag blev nästan en ny människa. förutom smärtan i magen. hoppas mamma kommer upp i kväll och ger mej råd om vad jag ska göra. och tycka synd om mig.

jag kom på de att jga vaknade på helt fel sida i morse. jag var så irederrad på allt. men i förmidags när jag somnade igen och blev vekt av dom som skulle byta spis, visst fört när det ringde på dörren blev jag irederrad, men sen så blev jag lite gladare. och nu e jag glad. det var tack vare badet :)

sitter i morgonrocken får väl klä på mig något mysigt. jag åter kommer i kväll..

LOVE tonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0