nytt år, nya händelser och nya löften

nyårs frirandet blev lyckat, dans skratt spel där vi hade låtsas sex med varandra och satt halv naknar.  var hämma hos david, där även jocke markus, eric, julia och alex var. det var ju tänkt att alla utom jocke skulle sova hos david men det blev att alla utom david och jocke sov hos julia. i den kallaste källaren sov jag och alex i, sov ska jag inte säga att jag gjorde men jag frös som fan.

när vi alla vaknade så drog vi till pirri pirri för att äta kebab, men när vi var framme kom julia på att hon skulle bli vegitarian detta år. men piri piri var stängt så viu traskade vidare rill roma som öppnade klockan tolv. och vi fick får mat :)

jag hade en trevlig nyårsafton trots omständigheterna

och hör upp alla nu ska jag inte dricka alckhol alls för till min skattjack/ student sen blir det ingen där efter för till nyår. jag ska inte äta en massa godis utan i stället ska jag äta nötter, påokorn och frukt. jag ska följa mitt träningsshema och jag ska leva ett hälsosamt liv. det kommer ändån till att vara utgång ch sånt för mej men jag kommer att dricka loka eller ramlösa, ska inte dricka läsk iheller och i stället för pizza, snabbmat ska jag äta salad (undantag i dag)  folk tror inte att jag kommer att klara det. men jag ska.. jag har bästämt mej. jag kan..

bara så att nu vet så har jag svinet omt i nacken. vet inte ´vad jag har gjort men ont har jag iallafall. de går väll över tills i morgon..

jag har bara några saker till att säga

GOTT NYTT ÅR

tack för en trvlig fest jocke, julia, markus, eric,david och älskling

Kommentarer
Postat av: Mandy

jag ska ju inte iheller äta godis. Så jag tycker att vi ska ta en kväll och vara ledsna tillsammans över det samtidigt som vi dippar grönsaker ;)

2009-01-12 @ 19:18:16
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0