lördagen den 3 januari.

jag köänner att änsålänge har jag lyckas hålla mina löften,  var ute och cyklade i går och var ute och gick i morse i morgon blir det gymmet för min del. ska bli skönt som fan.  godis och anndra onyttigheter har jag lykas håller mej borta i från. fast i dag har jag haft ett himla sug.

för  övrig så har jag varit på boan i dag och kommit hem till min lägenhet som e min i tre månader till sen blir det att flytta till brunsvik:) jag och älsklingen:) kul kul..

i morgon ska jag

träna
städa
städa förådet
mysa


( min näs täppa vill inte försvinna tror att jag håller på att få panik, men tänk posetivt. även den försviner precis som allt annat som man inte vill ha)

tvn kallar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0