lördag

vilken dag det har varit i dag och än e dagen inte slut:)  vaknade vid 12 gick upp och åt frukust och diskade. sen bar det i väg till simhuset och simmade i 40 min. skönt som fan. sen blev det lite fika när vi kom hem:)

de e lärdag i dag. och de3t hade varit kul att göra ystad osäkert med julia, david, eric och älskling. tyvärr så har man inte pengar så i stället blir det en mys kväll med Alex och katten:) inget i mot mej.  ut¨ång i ystad blir det en annan gång. så sw upp donna och bara bar.. för här kommer jag någongång.

sitter här och tänker på vad jag hade gjort om jag vunnit en masa pengar. hade nog shoppat loss. känner att de hade varit trevligt. finns så mycket som jag skulle vilja ha. men se men inte röra. 

nu ska jag gå vidare. och glra något. får se vad det blir men något kan man nog hitta på

http://www.asos.com
( sjukt snygga kläder och skor)

förövrigt vill jag ha alla skor och väskor dom har i sex and the city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0