inlägg 52

 

jag bjuder på denna bild. de e på mej när jag var liten . kanske 2 åe. e inte helt säkert. men det var ungef'är då jag började att få hår på huvudet
 
jag skulle ha gjort hur mycket som hälst i dag, en viss liten antonia vaknade på fel sida i morse. och ovan på de var allt i kylen fryst så jag kunde inte äta frukust. jag säger jävla kyl. jävla abk. tur att man snart slipper dom. ska bli riktigt skönt.

på torsdag börjar man skolan ska bli kul på ett sätt och tråkigt på ett annat. jag vill igentligen inte. sista terminen. de fixar vi.. snart studenten:) 
 
i morgon blir det jobb. men först en runda på stan. kul kul. ska köpa present till matilda. hon fyller år i morgon. men tyvärr så får alex åka dit själv jobbar ju som sagt i morgon. mellan 16,00- 21,00 ( så där imellan e jag inte kontakt bar på telefonen.  sen så hoppas jag att man e ledig från jobbet på tisdag,  men de e oxå bra att jobba jag har ju en egen inkomst. som många andra i in ålder inte har. studiobidraget klarar man sej inte länge på.



bjuder på denna bild med, nu innan jag drar vidare. wilma mormors och morfars hund. hon e hur go som hälst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0