hemma

skönt som tusarn att komma hem. e trött och känner att jag värkligen måsta gå och lägga mig i TID. det blir inte en massa tv tittande i kväll. utan sängen tidigt.

kan man bli mer ireterad på allt skit snack som pågår runt om i skolan, allt skratt bakom ryggen på folk allt igentiligen som skulle såra en människa. flera gånger hör man " hon e sjuk i huvdet, helt störd"  skrattar åt folk i en diskution där man ändån håller sig till ämnet. jag blir trött på den här åldersgruppen med allt skit snack. hur kan man sitta och göra grimaser åt någon som säger vad den tycker. hur??  detta hände på kulturhistorian när vi såg på film

nu ska jag slänga mej i badet och sen så ska jag plugga.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0