godmorgon torsdag

vaknade igentligen rent för sent, när jag gick upp så strässade jag in i duschen, stässade med allt och nu sitter jag här men 20 min över. parfekt. nu bloggar man. :) natten har varit skön och bra. svårt att sova utan älskling brervid sej. men tillslut sommnade man. efer att ha pratat en stunde med honom i telefon.

när jag stod och suterade tvätten så kom jag och tänka på att det e synd om alex som ska ta och tvätta själv. som tur e e jag hemma tills när allt ska upp från tvättstugan. ändån de e synd som honom.  jag ska ju på tjekväll i dag hos carro och sara. ska bli mysigt.

nä jag har 18 minuter kvar innan jag går till skolan, och jag har inte mer att skriva hoppas att alla får en bra dag.



( torsdagar e den dagen jag har dom aldra tråkigaste lektionenrna man kan ha)


love tonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0