god morgon

har nyss ätit frukust och ska snart gå och borsta tänderna. trött som tusan e man. somnade vid tre och skulle upp för att ge alex frukust på sängen. tror ni att jag lykades. svar : nej.  jag gick upp när han hade ätit frukust och var totalt förvirrad. men de får man väll ta. blir en ensam natt i lgh, och jag vet en tonia som kommer att gå och lägga sej efter top model. vilken som kommer att bli skönt börjar 08,00 i morgon, så att det kommer att bli sklönt att krypa ner i sängen och gå upp efter 9 timmars sömn i morgon. jag längtar tillbaka till min säng. 

inatt gick jag och la mej med ett leende på lepparna och de var länge sen, kändes så skönt att iallafall lägga sej och vara glad, men sen att jag inte kunde somna var bara jobbigt, hade en viss katt som fick sitt dagliga frnatt och rev ner ungefär allt han kunde. vilket som var väldigt jobbigt. men till slut somnade jag och ville värkligen inte gå upp vid 5, så de blev 05,50 i stället.

nu ska jag gå och borsta tänderna och packa väska ska gå till skolan i dag. min kära cykel står på skolan och jag har ignga pengar till buss.  ja jag vet att det inte e mycket pengar, men flytta hemmifrån utan en säker ekonomi. som tur e har jag ett extrea jobb att i bland gå till, vilket som känds skönt.  bosta tänderna var det.

love tonia

Kommentarer
Postat av: Lina H

Hej bruden!!!! ha du tid o ses på lördag??? Kramar

2009-01-14 @ 20:52:03
Postat av: Lina H

Hej bruden!!!! ha du tid o ses på lördag??? Kramar

2009-01-14 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0