Generation fett

hel skumpt pogram, en kvinna som vill bli värdels fetaste kvinna. hon hsr rekorrd dom världes fetaste kvinna som fick barn.  kvinnar väger 285 kilo och vill väga 450 kilo. dvs att hon trycker i sig mat jag finner inte ord. samtidigt vill jag inte ge fördommar hon kan vara värdels trevligaste kvinna. hon viker ut sig på nätet för att få i sig pengar, och jag tolkar det som om att hennes man e hennes manager. alex slog över till hanbollen i stället. och det var mycket bättre.  sverige leder med 3-2 mot kroatien, nu 4-2. och nu ändrades igen. så ni får själva se.

visningen av lgh gick snabbt. få komma upp med bilder någon dag på vår lgh. men snart e det dax att packa alla saker. jag vill redan börja men alex hindrar mig. vet inte varför. det hade varit roligt att få packa ner de man inte använder så mycket. men alex hindrar mig, jag vet inte varför, men han vill inte bo i flytt lådor. konstigt. de vill jag nu.. jag vill flytta nu nu nu..
 
nä jag vill ha vår och sommar. ligga och sola, TA STUDENTEN:) de e så mycket man vill, men man får njuta av det man kan få. men ändån måste man få drömma om det "perfekta livet". men skulle man väl lyckas få det "perfekta livet" så vill man bara ha mer. men vad e ett perfekt liv? hur e man när man är "perfekt"? nu e jag i mina skumma tankar igen. men jag tänkte att jag skulle förmedla dom till er och det var det jag gjorde.

saknar sommaren, sommar i vårt hus:) mysigt.

såg nu att det är 12 lika i handbollen. inte för att haf e spec intreserad, men iallafall, kunde ju visa att jag hänger med i allafall

 vi ses

love tonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0