fredag kväll

nu e det mat på g i köcket. falukorv och potatismos (hemagjord). var nyss och handlade och där trillade ner en glass. men glass en gott. de e bra nu när alex har ont i halsen.

idag har jag legat i sofan i stortsett hela dagen och tittat på scrubs. sjukt bra e de. nu e det bara sex and the city boxen jag ska ha med. när jag har den. så blir det SATC maraton hon mej. bara så ni vet.

i mporgon måste jag ut och gå. jag har inte tränat på flera dagar, jag känner att jag måste. fan de e illa att jag inte har kunnat träna, nu när jag e på väg ner i vikt så kan man ju inte bara sluta att träna. och när man kommer i gång med träningen så får man ont i magen, så jag måste komma i gång nu snabbt igen.. annars e det illa.. vill inte börja om från steg ett igen. det är ju bara ett par månader till det e studenten.

nä jag måste ut i köcket och kolla potatisen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0