en onsdag i januari

de må man säga. snö ute och kalt och jävligt. fast det är då det finns en snledning till att stanna inomhus. fast de kan jag inte tycka att jag har gjort i dag utan jag och min kusin julia har gjort stan osäker i dag. hittade min kjol.

i morgon blir det skola för min del.  håller på att funderar på vad jag ska ha på mej. men det löser sej. hoppas jag. tänkte ha min kjol och nägot annat, men vad vet jag inte. känner att jag skulle böhvt miiinst en veckas lov till och 100 000 på mitt klädkonto. finns så mycket som jag skulle vilja ha.  men överst på listan står laktigts som bik bok har spm jag tänkte köpa. sen orkar jag inte rabbra upp allt som jag vill ha..

nu ska jag nanna, satt trots allt uppe till fyra i natt med julia.  så att kudden kallar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0