30 månader

jag och älskling har varit tillsammans i 30 månader, dvs 2,5 år. och de friar vi med mys kväll. har nyss sätt 14 08 som är en sjukt bra film och atit ben & jerrys baked alaska, som e värdens godaste glass.
21,55 ska vi se wallander på tv4+, tror att det var bröderna.
så i kväll blev det inget festande utan det blev mys kväll med älsklingen och katten med film och glass ocg en massa mys

i morgon blir det gymmet och en massa plugg måste bli färdig med mitt stora svenska arbete  och sen så har man prov i naturkunskap B på fredag. inte värdens roligaste. så min kommande vecka kommer att bestå av träning och massor av pluggande. 
Wallandewr börjar om 5 min så jag ska ta och göra lite te och ge min älskling en stor puss

vi ses:)

love tonia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0