090129

godmorgon.

hur e det?

jag vet inte vad klockan är. jag vet att den är något mellan 6 och 7. vill inte titta jag vill inte veta. jag e trött och har sovit två timmar i natt. tittar namn i gran bygnaden så lyser det i två fönster titta man ut på gården så lyser det i några fönster. varför e jag vaken? jo för att jag ska gå int till skolan och det suger. varför är man så dum att man ställde cyklen vid skolan så att man får gå in till stan. fast  jag vakanar i alla fall

i dag skulle jag haft prov som tur var såg jag i natt att det var flyttat till nästa torsdag, så min lärare i ämnet var sjuk (musik historia) så jag har troligts vis en enorm håla och känner att de känds onödigt. men men, så i dag har jag bara ensambel och kultur och idehistoria. detta gör att torsdagar blir den värsta dag en i veckan. de kvittar om jag har alla lektioner eller inte.  alla dagar kan inte vara bra,.

nä nu måste jag gå och göra vid mig. alltid tar dubbelt så lång tid när man e trött och vill sova. 



dagens
tröja: helly hansen, julklapp från älskling
jeans: crocker
stövlar: din sko
jacka: gova från mammas kusin, herr jacka men jag tycker om den.

jag vte inte riktigt vilken väska jag vill ha, sen så blir det mössa och vantar med. e ju svin kalt ute.

nä nu måste jag springa och göra vid mig..

ha en bra dag.. puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0