090128

godmorgon alla. har ni sovit gott? de har jag sov rent förlänge i dag vaknade 11, 40.  inte helt bra.  jag som börjar åtta i moron hur ska jag lykas att komma upp??  det ska ge sig..
min dag ser ut så här

  • ska fixa mina naglar (självklart kommer det bild)
  • röja lite i lgh (tänkte att ni vill se min lgh så jag kommer att fota den
  • plugga och åter plugga

så det är lite att göra. men det hinner man nog med vaknade jag så sent så kommer jag nog inte kunna somna för tills vid två i natt.

nu fick jag en katt i knäet. mysigt:) kände nu att jag borde klippa klorna på elvis, de får man se om man klarar av i dag, det beror helt och hållet på vilket humör han e på.

nu ska jag gå och börja med naglarna.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0