090127

skit, kah har igentligen bråtom, men jag känner att jag måste skriva till er. jag har sovit som en stck i natt och ville inte vakna av klockan, men vaknade därimot när alex ringde, i början hörde man bara hallå från alex sida, sen så toror jag att han hörde något från mig, jag var så hes att jag inte kunde prata. jävla förkylning. men den går över. jag tror att mina mandlar en dubbelt så stora än vanligt, jag har skit svårt för att äta.  så det blir att pimpla te hela dagen:) inget mig emot.

ska luncha med mandy i dag. de ska bli gott som tusan. trevligt oxå. så jag måste börja och göra mig i ordning. känner hur strässen börja komma sakta men säkert. så det blir mer efter stan:) k.stad the big town, hehe.

vi ses. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0