090126

vet ni, jag var uppe förre 11 i dag.. vem e bäst vem e bäst. men jag lär väll somna vid tio i kväll. men nån hång ska man väl kunna vända tillbaka dygnet.
dom har ju ändrat mitt schema, jag har en lektion på tisdagar i stället för två, en och den börjar 14.20 varför??? arbetsliv flyttade dom till fredag klockan 08.00. varför för stör de mina sköna fredags morna på de viset. nu måste jag gå upp klockan sex på fredagar med. det räcker att gå upp sex onsdag tordag, men inte fredagar. 

ffår väll åassa på med min härliga ledighet. och ta det lugnt och mysa av min tillvaron. ska väll snart träffa mandy och vid två ska jag träffa alle. 

nu ska jag gå och göra något, typå hitta på något. jag vet inte vad men något finns där väll att göra.


åuss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0