090126 kväll

Usch jag känner att jag kommer ingen vart med mitt arbete, jag har i alla fall läst ett antal olika sidor om ätstörningar tänkte rikta in mig på det. det blir nog bättre i morgon när jag har bearbeta informationen lite, jag hoppas det blir bättre i alla fall.   


I morgon blir det ännu mer plugg och även en runda in om till stan ska luncha med Mandy och träffa Tore lite snabbt. har som sagt inga lektioner i morgon eller på onsdag dessa dagar är alla treor typ lediga, vi har Pa dagar så de e menade för att vi ska jobba med vårt projektarbete. Jag ska hinna med det också, går jag upp vid typ 8 så hinner jag med allt.  Jag kan om jag vill.


Bara för jag skrev jag kan om jag vill. Kom jag och tänka på julkonserten i tvåan där jag tillsammans med några från klassen framförde låten "du kan om du vill" (svenska akademin) nu minns jag hur pinsamt och nervöst det var att så på en stor scen och sjunga och försöka röra sig normalt. Vilket jag inte lyckades med. Jag så inspelningen för ett tag sen och så hur hemsk jag såg ut. Jag lika en apa som försöker att typ dansa. Ett steg fram och ett bak, två åt höger och ett fram. Typ så var det.


Förövrigt sitter jag och Alex i soffan och tittar på hälften människa och hälften träd.  I morgon ska jag försöka att ta lite bilder på lgh och lägga upp här på bloggen så nu får se hur den ser ut. Nu innan vi flyttar .



Alex kaffeglas, självklart med kaffe


Så här ser jag ut i kväll efter en härlig dusch


Nä nu ska jag gå och borsta tänderna, ska komma upp tidigt i morgon typ vid åtta eller nio.  Måste hinna med allt jag ska.  

Alla mina läsare, ni får sova gott i natt.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0