090125

i dag blir det lgh visning och en massa annat.  tänkte att jag skulle ut och gå.  men nu först så ska jag gå och ducsha ser ut som fan och håret står åt alla håll och kanter, jag känner mig äklig.

har nyss ätit pankackor. när jag vaknade stod alex i köcket och höll på med pankarckorna, och det var både onyttigt och gott. men men,
I morgon ska jag spinna. skönt som fan. nu ska det brännas fett, en massa fett ska brännas bort nu. ska motionera/ träna varje dag nu då att jag kan gå ner i vikt. det är bara att hänga på om nu känner för det. sälskap e bara trevligt.

nä nu måste jag hoppa in i duschen. dom kommer vid två så jag känner en slags form av stress. men ändån satte jag mig här för att skriva. jag e knäpp jag vet. men det e härligt att vara knäpp. nä nu måste jag springa till duschen..

ses sen..
 
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0