090122

hej hej. hur mår ni i dag? själv har det vatt mycket bättre. men det e nog på bättringsvägen.  näsan en sömnlös natt sov nån timme mer i natt. så de var posetivt. magen bubblar och har sig.. vet inte riktigt varför, men den slutar väl.

dagen outfits ser ut så här


bolero. hm
tröja ekerlunds
tjol lindex
thigs bik bok
knä strumpor veramoda
stövlar skopunkten.

ska snart sticka till skolan skulle senast vara där halv åtta. (vilket som gör att jag i den här kylan och basen på ryggen får cykla 06,45. kul) min ensambel ska spela i åhus i dag. men jag skulle gärna vilja ligga kvar i sängen och sova. men men. de får bli som det blir helt enkelt.



nä jag ska göra mej i ordning nu. och försöka ta mej i väg till skolan utan att glömma något

love Tonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0