090121

jag vill sova en hel natt, e det förmycket begärt. en natt utan att vaknar 5 gånger, en hel natt skön sömn? sömn var e de?? ni undrar säkert vad jag gör uppe nu. men de ska jag berätta för er. jag har piss ont i magen och kan inte sova, jag stannar hemma i dag med, med förhoppningar att dagen ska bli bra. och utan en magsmärta.
som den sista läkaren sa när jag träffade honom, ta iprem så försvinner smärtan. jo visst, kyss mej. den försvinner inte. jag har provat allt nu. vad hjälper? ligga i sängen och vända sig, har provat de oxå, fungerar inte. e det någon som har tips, berätta gärna dom för mej. skulle bli enormt tacksam för det.

i dag kommer dom och bytar spis, men när i dag. när jag precis har somnat igen, ja jag e väldigt upprörd och irredead, har knappt sovit något på tre nätter.




















det är tur att man har elvis som kommer till en och myser när man har ont, älskling en ju på väg till jobbet hoppas att det går bra att köra i den här dimman.

nu ska jag gå och lägga mej i sängen igen. 

                                









                                                                                                                                                                                             LOVE tonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0