090124

lördag, gick nyss upp ur sängen för att ta en dusch, härligt.  tog på mig mina mys kläder och nu sitter man här och tar det lugnt. skönt som tusan. ska väl snart ut och gå en liten runda tänkte jag. får se om älskling vill följa med. fast jag tyror jag väntar med det såg att det regnade. men promenad ska det bli i dag, så e det. det har jag bestämt mig för så promenad ska det bli.

i gårkväll, satt vi framför tv hela kvällen med vår glass. mysigt. samtidigt som jag borde ut och leva livet som ungdom så tycker jag att det är sjukt mysigt att sitta hemma framför tv.

nä nu börjar jag bli rastlös och känner att jag måste hitta på något. men jag återkommer senare..

love tonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0