vilket toppen kväll

jag känner på att detta kommer bli en toppen kväll. julia kommer hit och jag bara längtar tills jag ska springa och möta henne., haha. hon ska få en snöboll på sej.. 

så i kväll blir det en massa tv och film mys ocgh prat, vem vet kanske en kladdkaka oxå, vi får ju inte bryta våra traditioner med att unvika vår kladkaka:P så detta blir dagen sista inlägg.

i morgon bär det av till österlen. hem till mamma och pappa. där jag tönkte gå upp till hästarna och njuta av den härliga doften. me like. det blir nog en massa bilder med.  så jag ska inte glömma kameran och usb minnet:)
nu ska jag springa ner till tvätten..


puss puss

Kommentarer
Postat av: julle

SNÖBOLL? du ska få för snöboll!!!

2009-02-19 @ 11:21:12
URL: http://varjear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0