trött tröttare än tröttast

trött som en knu. och mår almänt skit. känner att min kropp säger nä åt något mej jag vet inte vad. jag vill veta. säger min kropp nä för att jag anstränger mig fast jag e halv sjuk, säger min kropp nä för att den behöver ha en pas. jag har en inte en aning, men jag känner att en feber börjar komma i kapp mej. men varför. jag vill bli frisk så att jag ska träna hårt och i timmar. jag känner en ångst för att jag inte har tränat, varför? jag betalar sjukt mycket pengar för mitt kort och då känner jag att jag måste utnyttja det. men det kan man ju inte när man e sjuk.

sitter och kollar på efter lyst. eller kolla och kolla på. jag lyssnar. i dag på svenska C så anteckande jag sjukt mycket. jag har aldrig varit med om en lärare som kan prata så mycket. jag förstår inte hur hennes röst orkar med det? det hade inte min iallafall. men i allafall. hon verkar vara sjukt duktig.

i morgon blir det bara ett prov i skolan annars så blir det att sitta hemm aoch plugga svenska B och svenska C, naturkunskap B, och sen är det säkert en massa annat, måste läsa fröker julie tills på fredag. tur e att den inte e så lång så de fixar jag. om jag kanske tar jag ett bad och tar boken med mig så går det bra.  att läsa en tragdi från augos strimberg är intresant. eller inte, det värsta är att jag har två andra noveller från honom som jag oxå ska läsa och där ska jag göra en muntlig och en skriflig presitation. jag verkligen tycker att det är kul att läsa, eller inte. men ska man fixa ett hyfsat bra betyg får man göra det man ska i skolan. så mitt sportlov lär bestå av plugg och åter plugg

just de. i dag när jag kom till skolan så visade sig att svenska B var inställde det vill säga att jag hade ledigt till 10.00 vilket som gjorde mig irrederad jag som verkligen ville ligga kvar i sängen. så jag hade svenska C. religionen var oxå inställd lika så PA, så jag stälde själv in min bas. så jag som skulle varit hemma vid 6 var typ hemma vid tre. umgick lite med alle efter min ända lektion. 

nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mej i sängen bredvid min älskling. och försöka att sova en hel natt.  just de vi köpte en ny arlamklocka i dag. bild kommer i morgon.  hur har er dag varit? 

ni får sova gott, puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0