to be whit you

är en låt titel från mr. big. ett hyffsat bra band. satt och kollade på en singel från dom eller tittade lite snabbt och såg låt titlen.

Har ni haft en bra dag?


Tvätten är nästan färdig ( ska bara gå ner och hämta den)  och jag känner mej nöjd med dagens insatser, har skrivet klart min musik essä nu och hoppas på att den blir godkänd.


Har nyss tittat på top model. Och det närmar sej slutet, vilket som är tråkig. Men det lär komma en ny säsong . Annars blir jag besviken.  Nä jag finner inte mer ord att skriva. E rätt trött om jag få säga det.


Men nu ska jag i alla fall gå ner och hämta tvätten, vika den (stryker inte mina kläder det tar för långt tid) , ta en dusch, borsta tänderna och hoppa ner i sängen med min hemska Strindberg. Men den tar väl slut nån gång. Hehe. På tal om Strindberg, så lyd ett råd, säg aldrig fel på Strindberg, jag råkade säga till min svenska lärare stringberg. Vilket som inte var det bästa. Men i alla fall, vi alla säger fel. Vi är inte mer än människor. Vi till och med gör fel.


Jag måste rusa ner till tvätten och göra allt de jag sa.  Ni får sova gott i natt.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0