stress

känner mej stressad som tusan. fast igentligen så vet jag om att det inte är någon fara. jag kommer att hinna med allt jag ska innan klockan e halv 6, då jag tar bussen in till stan för att festa med patricia och carolina. detta kommer till att bli en super kväll. ses vi på biljard eller hessle? där befinner vi nog oss i kväll.

nu måste jag gå och göra mig färdig. ska fixa håret. får se om det blir någon bra av det:P fran med locktången eller nått.

jag lär inte hinna skriva mycket mer i dag. men kommer kanske in om och skriver i morgon eller på söndag. blir nog inte så mycket bloggande i morgon då det är alla hjärtans dag. myyyys. en massa mys. ska det bli med älskling

va ska nu göra i kväll?

had e bra. puss puss

ps, jag har lila naglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0