special K med mjölk

Special K och kall mjölk säger dom ska hjälpa mot söt suget.  Men enligt mig så hjäler det inte för fem öre. Varför ljuger dom på reklamen? Så det blir nog varm choklad när jag e färdig med inlägget. Sex and the city går på tv och jag orkar knappt titta på det. Samtigigt som jag är trött så är jag det inte. Jag vet inte hur fan jag ska lyckas att somna i kväll.  För eller senare ska jag väll lyckas att somna. Men jag vet bara inte när.


Dagen har varit bra fast jag har varit lite små irriterad i dag. Vem har alltid bra dagar, inte jag i alla fall. Men jag måste säga att jag e mer positiv än vad jag var för några månader sen. Men framför allt så mår jag betydligt bättre och får inte ångest för minsta lilla längre. Jag kan leva mitt liv nu i glädje och skratt, inte sorg och tårar.


I morgon blir det att gå upp halv 6 och göra mej i ordning för att gå i skolan och ha en massa ämnen. En dag men mycket lektioner. Jag har svenska B, svenska C, religion, PA tid och bas. Jag börjar 08,10 och slutar 17, 40. Längsta dagen i veckan. Men men.


Nu ska jag gå och lägga mej i sängen bredvid min älskling och katten. Ni får sova gott och drömma sött.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0