kommer inte på någon bra rubrik

haha. jag har suttit i två timmar och rensar bland mina bilder. lakt de i mappar som inte heter ny mapp 1 -10.  fast jag har inte gjort någon som jag skullat ha gjort. men det blir säkert bra ändån. 

glömde att säga innan att jag e i kvivik och har det almänt tråkigt, men alex slutar om en timme och 45 min. så det e väll snart. ska försöka få med honom och simma i kväll. känner att det behövs. eller så känner jag bara att jag e almänt sugen på det. eller kanske litte spinning. jag vte inte vad det blir. jag tror iallafall att det slutar med att jag går en runda för mej själv. men det är mysugt de med.

nu måste jag plugga annars får ni skälla på mej

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0