C4 gubben


visst e han söt. fick reda på att min svenska c lektion va inställd och så hade jag lite ledigt så jag och alle gjkorde en snögubbe. det vill säga vi hade vääääldigt tråkigt, vi döpte honom till c4 gubben. men efter en timme blev han förstörd. halsduken och mössan fick han ändast ha när han var fotomodell för ett par minuter.

har tagit lite andra bilder i dag. hade nämligen kameran med till skolan och fotade lite. och nu har jag lånat hem en systemkamera och kommer att ha den över hela lovet. kul kul. håller på att laddar batterierna på den:)  



nog de ända posetiva med snö är att det kan bli väldigt bra bilder det är alltid kul:)
 just de, använde vi 100 kr kopong på hm i dag:) bild kommer senare.
nu ska jag fixa med liote grejer. men vi ses senare:)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Mandy

Nice :) Jag vill gärna följa med ut och fota :P

2009-02-11 @ 21:07:38
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0