090227 lönedag:P

Inlägg 149. Hade varit fler om jag hade bloggat varje dag. Men man hinner inte alltid med det.


Jag hoppas att allt e bra med er där ute, här e det super,, trött som fan bara. Men det kan jag leva med. Ska inte tala om hur trött jag kommer till att vara i kväll när jag kommer hem från jobbet. Jag kommer till att vara död.  Så det blir nog inget inlägg i kväll. Ska försöka hinna med ett innan jag sticker till jobbet.  Det är nu man verkligen känner att ,man vill ha mobiltbredband. Men det blir nog för dyrt med min ekonomi.


Om treveckor flyttar vi. Jag längtar. Till hus. Kan ni fatta, att jag som 19 år flyttar till hur med min pojkvän? Jag kan knappt fatta det. Fan vad härligt det kommer till att bli. Elvis kommer till att stor trivas. Hoppas att han trivs lika mycket som jag kommer att göra. Men det kommer han till att göra.


Nu ska jag göra mej färdig för skolan/ jobb och kanske lägga mej i sängen en halvtimme till , för det hinner jag.


Ni får ha en bra dag.


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0