090218

hej hej.

tack mandy http://dezederia.blogg.se/ för din fina komentar, det värmde.

" Tro mig. Det kommer att bli som du vill. Du är en underbar, fin person med ett stort hjärta och en härlig personlighet. Du är en stor del av mitt liv... en del av mitt hjärta. Och jag vet att du kommer att gå långt i livet. För personer som du kommer att få det bästa. Puss gumman älskar dig. "


i dag blir det en städ / tvätt dag. julia min kära kusin kommer kanske up i kväll. vilket som blir mysigt. alltid kul när hon kommer och hälsar på. :)

nu ska jag hitta på något och vara glad:) har jobb 4 dagar nästa vecka:) tisdag fram till 1 pch fredag kväll, lördag, och söndag:) underbart:) me like:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0