090216

Oj vilken magisk helg. Helt sanslöst.  Detta var nog min bästa helg på länge super rolig och mysig på alla sett och vis.


Fredagen festande med Patricia, Carolina och Anders var super trevligt. Det hela började med öl spelet hemma hos Anders. Allt var trevligt. Jag blev full, Patricia blev full. Alltså så lyckades vi men förfesten. Jag och Patricia drog sedan till biljard. Vilken som var kul. Träffade en massa kändisar som man satt och drack med och pratade med. Framför allt var det en massa teater elever.  Träffade också en massa gamla festar kompisar. Och andra.


Biljard stänger ju 01.00 då drog vi vidare till hässle, men där var inget roligt folk och sen så drog vi till banken, och där kom vi inte in, här e 20 så ni kommer in . Jävla skit snack. Jag blev så himla arg så jag trodde att jag skulle dö. Men jag stod och pratade lite med vakten men nä han vägrade att släppa in oss. 20 är e rekommenderad ålder, jag var väldigt envis på den fronten. Men vilket fal som helst så var vakten mer envis. Så vi gick vidare till valvet. Bara en massa 30+. Inte lika roligt och harrys kom vi häller inte in på. Sen bar det av till hässle i gen och vips så var där lite känt folk. Så kvällen slutade bra trots allt.


Alla <3 dag blev också perfekt. Dagen började med pankakor på sängen. Som jag gjorde åt Alex sen blev det bara en massa film och mys. Kärlekskonserten där Patricia sjöng var super bra . Vi år en massa god mat den dagen och bara njöt av livet tillsammans. Jag kan säga att den här dagen var super mysig. Tack älskling för en underbar dag.


I går så tränade jag och jobbade. Började 16.00 med att jobba så innan det så tog jag ett sten hårt träningspass på lite mer än en timme. Super skönt var det. Riktigt nöjd var jag med det. Har lite träning verk i rumpan i dag men det får man ta.


Nu ska jag ut och gå. Får passa på att njuta lite av snön (fast jag inte gillar den) men de får man ta. Sen blir det plugg som gäller

fast i närvare efter tanke så väntar jag lite med att ut och gå.  det ser ut till att vara kalt ute.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0