090210 tisdag

Hej hej. Allt bra? Här e allt på topp i alla fall.


Tänkte ta och berätta om de dagarna som jag inte har bloggat vilket jag inte har gjort på typ 5 dagar, i går blev det ett kort inlägg.


Fredags gick jag upp klockan 05,00 för att hjälpa Alex att packa i hop alla saker som skulle med ner till helgen i Kivik, jag hjälpte honom ut med allt i bilen och sen gick jag till skolan. Jag var 40 minuter tidig i skolan. Vilket som inte händer så ofta. Men i fredags så blev det så. Jag e lite stolt i alla fal. Dagen i skolan blev en lång dag jag var fruktansvärt trött och kände att jag verkligen vill hem och sova. Men det gick ändå bra.

Skoldagen började med arbetsliv då jag hade väntat mej en lång tråkig lektion med en massa prat från läraren sida. Men det blev inte vi fick arbeta själva och det var nog första gången på väldigt länge vi fick göra det. Och gjorde vi färdigt det häftet hemma så räckte det att vi var i kom till lektionen 09,00 på fredag vilket som gör att man får sova en hel timme längre.  


På svenskan hade vi klassråd och de var väldigt intressant att vissa i klassen kan vi så aggressiva. Trodde inte det faktiskt. Men jag tyckte i alla fall att det blev ett kaos, det kändes som att det blev en dålig stämning i klassen.  Fast det har vi kanske alltid. Jag har slutat att bry mej. Jag säger liksom inte så mycket i klassen.

Efter svenska hade jag naturkunskap B. det är så himla intressant. Jag kom fram till att jag tycker att naturkunskap är rolig och intressant. Vi gjorde lite olika labbar, fast vi behövde inte skriva någon labbrapport och de var skönt och så fick vi sluta tidigare. En hel halvtimme och det gjorde att jag han med 4 bussen till Kivik.

När jag kom till Kivik la jag mej en stund i sängen och vilade fram tills det var mat. Mycket god mat måste jag säga. Efter det finns det inte så mycket mer att säga jag hoppade in i duschen sen somnade jag som en stock.


Lördags så jobbade jag hela dagen från 07,15- 20,45. Sen bar det av till Stoffe och Madde. Där jag och Alex åt och spelade lite spel med dom. Mycket trevligt var det.  Vi körde hem till Kivik vid tolv tiden och hoppade raka vägen ner i sängen.


I söndags så var jag och Alex på spa på ystad saltsjö bad. Jag har nog aldrig varit så avslappnad i hela mitt liv. Så skönt var det. Fick massage och badade, åt god mat och en massa frukt och nötter. Underbart var det i alla fall. Det var e toppen dag.


Igår (måndags) så var det skola. Hade bara vi sånglektion jag hade roligt. Göran e för härlig.. man blir bara glad av att träffa honom. Och det är så det ska vara med en lärare. Jag fungerar perfekt tillsammans med Göran. 

Jag hade även tid på ungdomsmottagningen för att få nya p-piller. Hoppas nu att dessa fungerar som dom ska och att allt blir super. Sen blev det lunch på favoriten med alle. Han bjödJ  det blev en kebabtalrik och jag kände att de kunde jag unna mej.


I dag gick jag upp vid 7 för att det skulle komma någon besiktning gubbe och titta på lgh. Men jag kunde ha sovit till minst 8. Men men. Det gick väl hyfsat, han var trevlig i alla fall.. Måste betala en viss summa pengar för handfatet inne på toan där är en spricka. Kan visa en bild sen. Måste lada batterierna på kameran.


Nu tänkte jag göra vid mej lite och bestämma kläder.  Jag åter kommer sennare med lite bilder och så.



Ha det så bra..

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hahaha har ni spräckt handfatet? ;)

2009-02-10 @ 18:17:12
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0