090205

Dagen första och ända inlägg i dag. Internet har inte fungerat som det ha skulat. Typ i periods vis. Fattar inte varför. Det har varit irriterande i alla fall.



Dagen har bestått av promenad med Mandy och Buffy, slöande i soffan och mys med älskling.  Promenaden med Mandy blev längre än vad vi hade tänkt oss. Men det var väll lika bra att komma ut en runda när man ändå var igång. Buffy blev nöjd i alla fall, det såg ut som det i alla fall. Efter det blev det lite lunch hos Mandy, sen blev det film uppe hos mej. Inte utan min dotter. Sjukt bra. Ni borde se den. Ett tips i alla fall.  Mandy har skrivet lite om den på sin blogg.  http://dezederia.blogg.se/2009/february/inte-utan-min-dotter.html#comment



Jag och Alex gjorde sjukt god kvälls mat. Kyckling men ugnsstekta potatis, morötter och avokado. Mumsigt och gott.



Det känns som om att jag har hur mycket som helst jag vill berätta, men mycket av det vill jag hålla för mig själv eller inte för mej själv men vill inte att det ska synas offentligt . Jag har en oro som jag börjar sugas in i. en viss panik som gör att jag sover dåligt och känner mej konstant trött. Tankar som gör att jag börjar gråta för inget. Mycket av detta är pga. stress, en hemsk stress som jag vill bli av med men kan inte. Fast jag sitter och titta på tv i lugn och ro så känner jag en stress. Jag e konstant stressad för skolan. Det är sjukt mycket att göra. Jag e konstant stressad för att jag inte hinner med allt jag planerat på en dag. Jag blir besviken på min själv när jag inte hinner med allt jag har tänkt ut.  

Och ändån sitter jag och tittar på tv när jag har hur mycket som helst att göra. Jag sitter tex här och skriver ett inlägg i stället för att göra de jag ska. Varför? Jag vet inte är det någon annan som kan svara på det så är jag tacksam för svar.



Nu måste jag gå och diska och packa min väska åker ner till Kivik i morgon efter skolan. Jag jobbar på lördag och på söndag ska jag försöka att slappna av igenom en spa dag. Jag hoppas att jag kan slappna av en dag i alla fall. Jag Känner att det skulle vara skönt.


Kommentarer
Postat av: Mandy

Skyller på dig för du började med naglarna ;)

2009-02-08 @ 00:36:43
URL: http://dezederia.blogg.se/
Postat av: Julia

Gud vad fin din design blivit! saknar dig baby

2009-02-09 @ 14:50:00
URL: http://varjear.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Längtar du till våren? Läs då mitt senaste inlägg :) (kolla gärna in filmtipsen i inlägget under med)

2009-02-09 @ 14:52:22
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0