090202

måndag. ja en dryg måndag men två timmars håla mitt på dagen. men men. det går. jag sitter på tredje våningen på skolan och skulle skriva färdigt min musik essä men jag den dumejävlen glömde mitt usb minne i datorväska. så det blev ingen musik essä för min del nu. utan de får man göra ikväll när man kommer hem i stället. jävla skit. måste göra min slutdokutimation med. men det får man ta. jag över lever nog. jag har gjort det hittills.

jag sov hos mamma i natt och det var mysigt att vara i tomelilla lite med. i hopp på att bli innesnöad, vilket jag inte blev.  trivs bra där så över en natt eller två. samtidigt som jag pluggade så tittade jag på beck tillsammans med mamma, pappa och alex. brossan satt uppe på hans rum och var almänt tråkig. men det var trevlig att vara där iallafall. kom i säng tidigt i går med.  gick upp vid sex i morse. men det gick. därimot så är jag trött nu.

på bussen upp till k-stad så satt jag och läste metro. det förswt jag såg var " vassa metall bitar i barnens skolmat" blev genast intresserat. och fortsatte att lära. det är sjukt. att barn som jag tolkade att det var som, får metall bitar i sin mat från stor kök. hur ser dagen samhälle ut. det var ju tur att dt inte var någon som kom till skada.  lär mer på http://www.metro.se/se/article/2009/02/02/00/4724-45/index.xml

såg nu att jag harvarit uppe i 6 timmar och 10 minuter. men det känns som om att jag har varit uppe i 24 timmar. vilket fall som gick min sång lektion bra i morse. och jag hoppas att min foto lektion går bra med. kan ju hoppas att min lärae e på bra humör. men det återstår att se. men jag håller tummarna för det

nu ska jag hitta på något, men vet inte riktigt vad. men det finns alltid något man kan göra. jag åter kommer när jag kommer hem.
hoppas att allt e bra med er
va ska ni göra idag?

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0