090201

Första februari, allt bra?? Själv är allt på topp snart sommar ju:)


Det har v varit lite dåligt med uppdateringar men jag har inte haft tid eller ork men nu e jag tillbaka.


I freddag så var det mustasch på magasinet, det började bra med öl och pizza här hemma. Åkte till magasinet och tog nån öl till. Själva spelningen började bra jag stod längst fram vilket som blir både varmt och trångt. ( måste säga att det var totalt onödigt att sminka mej, lägga ner stor tide för att få huden i ansiktet fin. Allt mitt simink fick killen bredvid mej på sin arm)

 Spelningen var bra tills sista numret när Ralf tog upp två brudar på scen. Vist det e helt ok men att hångla upp den ena. Fungerar inte för mig. Att säga efter " så här får man göra när man har yrke rockstjärna" jag blev lite besviken på spelningen. Men det var trevlig att få komma ut.


I går var Malin (en tjej från klassen här) det blev en massa prat och skratt. Te och ananas. Got. I går blev det inte så mycket gjort, var på stan också och visade alex världens finaste balklänning som jag bara måste ha. Bild kommer sen.  Den är super fin. Jag e förälskad i den.


Nu ska jag plugga i vanlig ordning. Har en massa saker som ska bli gjorda


kommer sen med bild på kläningen och lite nya uppdateringar. 

puss  


Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Lust att vinna en gratis blogg-design gjord av mig?



Ta då en titt på mitt senaste inlägg och anmäl dig ^^



Kram

/LM

2009-02-01 @ 14:00:46
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Madeleine

pluggar idaag jag också..!

2009-02-01 @ 14:05:16
URL: http://flygare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0