utställningen

ännsålänge ingen som har vatt här










jag är super nervös och bara hoppas på attd et kan komma någon snart. de e inte det roligaste och bara sitta och vänta på att någon ska komma.  men jag e nöjd med mitt resultat och hoppas att min handledare oxå e det. tanken på all tid jag lagt ner på att bara få det fint där ute. taken på hur min mage har mått.  så han kan inte sätta ig på mitt projektarbete. då döööör jag. jag lovar jag kommer till att göra det. och jag hoppas värkligen att han kommer och tittar och ser hur det blev. annars e det kanske svårt att visa för honom vad jag gjort. han tror kanske inte på mej. hjälp vad nervös jag e. håll tummarna för mej där ute, jag menar det gör det.. snälla. jag vill bara att den här utställningen ska gå bra.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0