utställning dag 2

änu en dag med utställning blev pricis klar med att sätta upp alla fotografier och satte upp skyltarna vid vägen. jag var tvungn att ta ner fotografierna så att dom inte skulle bli förstörda men det gick faktiskt snabbars i dag att sätta upp dom än vad det gjorde i går. vilket som kanske var tur.  det kändes som om att jag var sent ute vilket jag inte var.

jag har sovit mycket bättre i natt än vad jag gjorde i går natt då jag låg och bredmej hela tiden. jag var så nervös då så jag kunde inte somna och i går vaknade jag tidigare än vad jag hade ställt klockan på. och i dag ville jag väekligen inte gå upp kända att jag verkligen behövde sova. men sova de kan jag göra på måndag

jag hoppas en minst lika bra dag som det var igår. kanske tore min handledare kommer och tittar i dag? vem vet. man kan ju hoppas på det. men det blir en dag med en massa sorfande medans jag väntar på att folk ska komma och titta på utställningen.

i går kom jag på nästa års tema. men tyvärr får ni vänta med att få veta det.  eller jo ni kan vist få veta det.
här kommer det. temat för nästa år fotoutställning kommer till att handlaom känslor. jag har så många ideer som jag skulle kunna utföra.

men nä nu borde jag äta frukust och kanske springa upp och ge min älskling en stor blött puss och en stor riktigt stor kram.

men jag åter kommer senare om uppdaeringar om utställningen oh andra saker om dagen.

glad påsk. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0