stress

förkyld som en idiot är man och stressad som en idiot. varför gör man allt i sista stunden. på fredag ska jag ha min fotoutställning. och i dag skriver jag ut fotografierna och i morgon ska jag måla färdigt där ut8e i den lilla boden. det vill säga att på fredag när jag ska ha min fotoutställning så får jag gå upp tidigt för att inreda och fixa ute i boden.. hjälp. tur att jag har iderer i huvudet annars hade det nog aldrig gott. jag hade nog fått panik på¨mej själv. jag jobbar i morgon mellan 1 -16 sen där efter så kommer tin med familj och hälsar på. men jag ska hinna städa där ute och så i morgon fast iför sej jag kan inte soppa golvet i morgon, så de får jag göra på fredag med.

så morgon dagen planering 

1. jobba
2. snacka med tin
3. fixa med fotografierna
4. börja att planera ordningen på fotografierna
5. runt 2 tiden på natten sängen. jag hoppas tidigare

så kära läsare i morgon blir det inget bloggande. kanske på fredag hinner jag kanske med att blogga. jag hoppas på det.

nä nu måste jag forsätta med detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0