rubrik kan vara svårt

jag har verkligen fått bloggtorka, men shopping blev det i går iallafall så de tänker jag visa. så ni få se. och sen så har jag ett löfte. jag ska fotografera huset nästa vecka. och en sak till i helgen blir det inte mycket bloggande, ska jobba så jag kommer till att vara så trött så jag vet inte vad. men iaalfall här kommer bilderna



från cubus 149 kr. älskar det



carlings 199kr. spontanköp som blev perfekt:P



ett vanliogt linne vero moda typ 50 kr..

( såg nyss att mina tår kom med på alla dessa bilder) haha



ältligen en fin vår väska i med för att jag hittar inte den jag igentligen ville ha, eller jag vill ha den från hm i nu. jag tycker den är sjukt snygg.  vilket fall som heslst så kommer denna från lindex och kostade 249 kr. och den var värd varända öre,


nu ska jag gå lägga mej börja 7 i morgon.

( jag måste hitta min bateriladdare eller skaffa en ny mobil jag vet inte. ny mobil som tar bra bilder hade inte varit fel. eller en systemkamera, nu kom jag in i mina flummiga tankar)

ni får sova så gott alla. ni som festa sup för mej med

puss

Kommentarer
Postat av: Anna

linnet från carlings var snyggt! :D

2009-04-10 @ 17:14:37
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

snygga saker du har köpt :D

2009-04-11 @ 11:34:04
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0